1. Odstąpienie od umowy

Każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej za pośrednictwem sklepu Centrobruk bez wskazania przyczyn i bez ponoszenia kosztów.

W celu wykonania prawa do odstąpienia należy wysłać do firmy Centrobruk na adres ul. Ofiar Firleja 7, 26-600 Radom oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy (pobierz plik PDF). Więcej informacji w Regulaminie sklepu (paragraf 9.)

2. Reklamacja

Reklamacje prosimy zgłaszać na adres e-mail: biuro@centrobruk.pl lub pocztą tradycyjną na adres: ul. Ofiar Firleja 7, 26-600 Radom.

W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy określić, czy reklamacja opiera się na podstawie Ustawy konsumenckiej, na podstawie rękojmi, czy korzystając z gwarancji, a ponadto prosimy o opisanie:

  • opis stwierdzonej wady,
  • żądany sposób jej rozstrzygnięcia
  • zwrotne dane teleadresowe Klienta (imię, nazwisko, adres, adres e-mail).

Więcej informacji w Regulaminie sklepu (paragraf 10.)