1. Czy mogę kupić tylko jeden z prezentowanych rozmiarów kostki brukowej?

W większości przypadków jeżeli mamy np trzy, cztery, czy pięć różnych rozmiarów w danym modelu to znaczy, że sprzedawane są razem na jednej palecie w podobnych proporcjach i nie możemy ich rozdzielać. Inaczej jest z płytami tarasowymi, tutaj bardzo często możemy wybrać interesujący nas, jeden rozmiar płyty. Takiej informacji szukaj w opisie produktu lub skontaktuj się z nami.


2. Jak odbywa się transport ?

Istnieje kilka możliwości dostarczenia zakupionych materiałów. W zależności od ilości oraz odległości oferujemy:
wysyłka kurierska do 30 kg
paczkomaty InPost do 25 kg
wysyłka kurierska paletowa do 1000 kg
oraz nasz transport z rozładunkiem bądź bez rozładunku- sugerowane dla zakupów powyżej 1000kg, cena ustalana jest indywidualnie, orientacyjne koszty dostawy podane są w zakładce TRANSPORT. Dokładna kwota za transport pojawi się po dodaniu produktów do koszyka oraz po prawidłowym wypełnieniu formularza dostawy - system dopasuje i obliczy najlepszą opcję dostawy.

3. Czy mogę sam odebrać zakupiony towar ?

Tak. Przy składaniu zamówienia konieczna jest awizacja -  podanie danych osoby odbierającej towar oraz numeru rejestracyjnego pojazdu. Należy również upewnić się pod jakim adresem odbędzie się załadunek.

4. Dlaczego płytki/mozaika wysyłane są na palecie? Przecież mieszczą się w małym kartonie.

Płytki i mozaiki są umieszczane na paletach aby mogły bezpiecznie i w całości dotrzeć do Was, bez takiego zabezpieczenia produkty mogłyby dotrzeć połamane czy wykruszone. 

5. Dlaczego ceny różnią się w zależności od portalu na którym są wystawiane?

Nasze produkty znajdziecie na naszej stronie internetowej oraz platformach Allegro czy OLX, ceny różnią się z racji prowizji narzuconych od sprzedaży i przesyłki produktu.

6. Dlaczego niektóre produkty mogę kupić w m2 a w innych konieczny jest zakup całej palety?

 Sprzedaż kostki brukowej prowadzimy głównie na pełne palety. Informacje o możliwości zakupu niepełnych palet uzyskają Państwo podczas kontaktu z nami lub składania zamówienia. Proszę jednak pamiętać, że podczas układania nawet najprostszych nawierzchni warto mieć zakupioną kostkę z zapasem. Zawsze przyjmuje się kilka m2 więcej na docinki kostek oraz straty materiałowe powstałe podczas układania. Poza tym w przypadku kostek kolorowych mają Państwo pewność jednorodności zakupionego materiału.  W przypadku dokupienia produktów w późniejszym terminie mogą powstać różnice kolorystyczne wynikające z różnych dat produkcji.

7. Czy warto impregnować kostkę/kamień?

Oczywiście warto zabezpieczyć zarówno kostkę brukową jak i kamień naturalny, właściwa impregnacja zabezpiecza materiały na lata i pozwoli cieszyć się ich pięknem znacznie dłużej. Proszę pamiętać, aby dokładnie przeczytać instrukcję i zapoznać się z zaleceniami producenta przed dokonaniem impregnacji.

8. Jak mogę zwrócić kaucjowane palety?

Palety mogą Państwo zwrócić do naszej siedziby na ul. Ofiar Firleja 7 w Radomiu. Do zwrotu kaucji będzie Państwu potrzebna WZ, paragon lub Faktura.
Możemy również zamówić kuriera, który odbierze je od Państwa. Palety muszą być ułożone w słupek jedna w drugą,(tak aby zajmowały jak najmniej miejsca) oraz ostretchowane. W jednym słupku może być max 25 szt. Koszt takiej usługi to 180 zł brutto.

9. Jak długo będę czekać na zamówiony towar?

Wszystkie zamówienia staramy się realizować jak najszybciej, jednak to zależy, czy wybrany produkt mamy dostępny w magazynie, czy musimy czekać na produkcję bądź transport z fabryki, oraz od rodzaju transportu, więc jeśli zależy Wam na czasie, warto ustalić to wcześniej, zrobimy co w naszej mocy, aby wszyscy byli zadowoleni.

 

10. Gdzie znajdę certyfikaty produktów?

Dokumenty takie jak deklaracje właściwości użytkowych, certyfikaty, instrukcje montażu bądź specyfikacje znajdziecie w zakładce POBIERZ pod skróconym opisem produktu. Jeżeli takiego dokumentu nie ma we wskazanym miejscu, proszę o maila biuro@centrobruk.pl z informacją jaki dokument jest potrzebny oraz do jakiego produktu.

 

11. Czy mogę wynegocjować jeszcze lepszą cenę?

Każdy z naszych Klientów, Partnerów Biznesowych jest traktowany indywidualnie, a my staramy się wychodzić naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Negocjacje cen są możliwe w przypadku większych zamówień oraz na podstawie historii zakupowej. Doceniamy lojalnych Klientów, a także wynagradzamy zaangażowanie w skutecznym polecaniu naszej oferty. Zapraszamy do współpracy i do negocjacji.

12. Jak złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamację wyślij nam maila na biuro@centrobruk.pl załączając dowód zakupu, opis i zdjęcia problemu oraz oczekiwane rozwiązanie. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny.